Zdjęcia Modelu
SILNIK | |
Producent | DAE-DONG |
Pojemność / Liczba cylindrów | 1826 ccm / 4 |
Moc | 38,4 KM / 2600rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 120 Nm / 1700rpm |
Układ wtryskowy | Mechaniczny |
Norma emisji spalin | TIER IIIA |
System oczyszczania spalin | BRAK |
Typ | Wolnossący |
Filtr powietrza | Suchy |
Alternator | 12V 50A |
Przekładnia | |
Producent | TONG YANG MOOLSAN CO.LTD |
Sprzęgło | Jednotarczowe suche |
Liczba biegów do przodu/do tyłu | 9/3 |
Rewers | Brak |
Biegi pełzające | Brak |
Prędkość maksymalna | 23,1km/h |
Prędkość minimalna | |
Załączanie przedniego napędu | Mechaniczne |
Załączanie blokady tylnego mostu | Mechaniczne |
WOM | |
Prędkości WOM | 540 obr/min |
Załączanie WOM | Elektrohydrauliczne |
Automatyczny tryb pracy WOM | Brak |
Układ Hydrauliczny | |
Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej | 2 sterowane mechanicznie |
Wydajność pompy hydraulicznej | 31,2 l/min (hydraulika zewnętrzna) + 17l/min (wspomaganie) |
Ciśnienie max. układu hydraulicznego | 180 bar |
Zespół sterujący (joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz | Standard |
TUZ i Zaczepy | |
Sterowanie | Mechanicznie |
Udźwig podnośnika | 1200kg |
Rodzaj sprzęgu | Oczkowe II kat. |
Zaczep | belka polowa |
Hamulce | |
Rodzaj | Hydrauliczne Mokre |
Pneumatyczna instalacja hamulcowa | Opcja 1 obwodowa |
Kabina | |
System bezpieczeństwa | ROPS/FOPS |
Wyposażenie | Fotel komfortowy mechanicznie, klimatyzacja/ogrzewanie/wentylacja, radio MP3, wycieraczka ze spryskiwaczem przód i tył, regulowane lusterka, tempomat |
Zbiorniki / Pojemności | |
Zbiornik paliwa | 34 l |
Pojemność układu chłodzenia | 7 l |
Pojemność miski olejowej | 5,7 l |
Pojemność skrzyni biegów | 33 l |
Pojemność przedniego mostu | 8,2 l |
Wymiary i Masy | |
Długość | 3030 mm |
Szerokość | 1520 mm |
Wysokość | 2400 mm |
Rozstaw osi | 1680 mm |
Minimalny prześwit | 350 mm |
Promień zawracania bez hamulca(z hamulcem) | 2500 mm (2150 mm) |
Masa | 1390 kg |
Ogumienie | |
Standard | 240/70 R16 x 320/70 R24 |
Harmonogram Przeglądów | |
Pierwszy | 50 mth |
Kolejne | Co 250 mth |
Silnik Silnik producenta „DAE-DONG ”,który znajduję się w ścisłej czołówce światowych producentów silników do maszyn rolniczych a także wielu innych. Model 3 cylindrowy o pojemności 1826ccm zastosowany w ciągnikach marki TYM to bardzo wydajne i oszczędne jednostki, które zamontowane są w modelach TE40. |
Przekładnia Zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę TYM to bardzo wszechstronna konstrukcja. Mechaniczna, synchronizowana o 9 przełożeniach do przodu i 3 przełożeniach do tyłu. Umożliwia ciągnikowi osiągnięcie prędkości 28 km/h ale również zminimalizować prędokość do |
Przedni Most Zastosowanie przekładni kontowej w konstrukcji przedniego mostu umożliwia osiągniecie minimalnego promienia skrętu na poziomie 2500 mm bez użycia hamulca i nawet 2150mm z użyciem hamulca. A przekłada się to oczywiście na zwrotność i zwinność ciągnika co umożliwia lepsze manierowanie między budynkami przeszkodami a także pozwala zaoszczędzić czas paliwo i poprawić komfort prac polowych. |
Tylny TUZ Tylny podnośnik kat. II z końcówkami oczkowymi i jednym o udźwigu 1200kg. W pełni mechaniczny z pozycyjną regulacją głębokości pracy |
Rozdzielacz Zewnętrzny 3-sekcyjny rozdzielacz zewnętrzny montowany standardowo w każdym modelu marki TYM, umożliwia nam zamontowania ładowacza czołowego lub przedniego TUZ-a bez konieczności zajmowania sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu lub ingerencji w konstrukcję ciągnik, a wyprowadzony w kabinie joystick sterujący, pozwala na łatwe sterowanie w zasięgu ręki. Rozdzielacz można również wykorzystać do rozbudowania ilość sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu w razie potrzeby. |
Ergonomia Ergonomia ciągnika kształtuje się na bardzo wysokim poziomie. Duża przestrzenna kabina zwiększa komfort fizyczny i psychiczny operator, komfortowy fotel amortyzowany mechanicznie poprawia warunki jazdy po nierównościach. Świetnie rozmieszczony panel kontrolny umożliwia łatwą i komfortową obsługę. Znajdujące się w standardowym wyposażeniu ogrzewanie zapewnia ciepłą atmosferę w zimne dni. |
TYM TE40 to model koreańskiego producenta, który sprawdza się na niewielkim areale oraz w pracy w sadzie lub winnicy. Ciągnik ma otwartą kabinę, a kierowcę chroni rama. Zamknięta kabina dostępna jest opcjonalnie.
Dodatkowe obciążniki przednie 28kg |
Dodatkowe obciążniki tylne 200kg |
Wymiana obciążników przednich na tylne |
Wieszak trójpunktowy do obciążników przednich |
Lampa ostrzegawcza (kogut) |
Podwójna lampa błyskowa |
Fotel pneumatyczny |
Wyprowadzenie dodatkowej sekcji hydrauliki z tyłu |
Przycisk załączania WOM na błotniku |
Zamiana jednej mechanicznej sekcji hydrauliki na elektryczną |
Zamiana jednej mechanicznej sekcji hydrauliki na elektryczną z systemem LS |
Instalacja pneumatyczna 1-obwodowa |
Wymiana sprzęgów oczkowych na hakowe |