Filmy od klientów

FILM PREZENTACYJNY

Filmy od klientów

SILNIK
Producent DEUTZ
Pojemność / Liczba cylindrów 3621 ccm / 4
Moc 127 KM / 2200rpm
Maksymalny moment obrotowy 480 Nm
Układ wtryskowy Common Rail
Norma emisji spalin TIER 4
System oczyszczania spalin DOC (filtr oksydacyjny) + SCR (Ad Blue)
Typ Turbo Intercooler
Filtr powietrza Podwójny suchy
Alternator
Przekładnia
Producent TONG YANG MOOLSAN CO.LTD
Sprzęgło Wielotarczowe mokre
Liczba biegów do przodu/do tyłu 32/32
Rewers Elektrohydrauliczny
Biegi pełzające Standard
Prędkość maksymalna 40km/h
Prędkość minimalna (przy 1500 obr/min)  130m/h (235m/h)
Załączanie przedniego napędu Elektrohydrauliczne​
Załączanie blokady tylnego mostu Elektrohydrauliczne
WOM
Prędkości WOM 540/540E/1000 obr/min
Załączanie WOM Elektrohydrauliczne
Automatyczny tryb pracy WOM Standard
Układ Hydrauliczny
Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej 6, sterowane mechanicznie + wolny spływ
Wydajność pompy hydraulicznej 76 l/min (hydraulika zewnętrzna) + 34l/min (wspomaganie)
Ciśnienie max. układu hydraulicznego 190 bar
Zespół sterujący (joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz Standard
TUZ i Zaczepy
Sterowanie EHR
Udźwig podnośnika 5000kg
Rodzaj sprzęgu Hakowe kat.II
Zaczep Drabinkowy z przesuwnym zaczepem transportowym automatyczny + belka polowa Producent Scharmueller
Hamulce
Rodzaj Hydrauliczne Mokre
Pneumatyczna instalacja hamulcowa Standard 2 i 1 obwodowa
Kabina
System bezpieczeństwa ROPS/FOPS
Wyposażenie Fotel komfortowy z podłokietnikiem amortyzowany pneumatycznie, klimatyzacja/ogrzewanie/wentylacja, radio MP3, wycieraczka ze spryskiwaczem przód i tył, instalacja pneumatyczna z pistoletem do przedmuchiwania, kamera cofania, regulowane lusterka teleskopowe, lampa ostrzegawcza (kogut)
Zbiorniki / Pojemności
Zbiornik paliwa 180 l
Zbiornik Ad Blue
Pojemność układu chłodzenia
Pojemność miski olejowej
Pojemność skrzyni biegów
Pojemność przedniego mostu
Wymiary i Masy
Długość  4300 mm
Szerokość  2320 mm
Wysokość  2980 mm
Rozstaw osi  2530 mm
Minimalny prześwit  510 mm
Promień zawracania bez hamulca(z hamulcem)
Masa (z seryjnymi obciążnikami)  4800kg (5250kg)
Ogumienie
Standard 420/70 R24 x 520/70 R38
Opcja (szerokie) 480/65 R24 x 600/65 R38
Harmonogram Przeglądów
Pierwszy 50 mth
Kolejne Co 250 mth
 Silnik
Silnik Niemieckiego producenta „DEUTZ POWER SYSTEM,  Produkcją jednostek napędowych zajmuje się od 1864r , Znajduję się w ścisłej czołówce światowych  producentów silników do maszyn rolniczych a także wielu innych. Model 4 cylindrowy o pojemności 3621ccm zastosowany w ciągnikach marki TYM to bardzo wydajne i oszczędne jednostki, które zamontowane są w modelach 1304, 1204.
 
 Tylny TUZ
Tylny podnośnik kat. II z końcówkami hakowymi i jednym siłownikiem wspomagającym o udźwigu 5000kg. Wyposażony w EHR marki BOSH, który oprócz sterowania elektrohydraulicznego umożliwia: regulację pozycyjną, regulację siłową, ustawienie maksymalnego górnego punktu, szybkości opuszczania a także możliwość włączenia amortyzacji podnośnika (co zdecywanie poprawia komfoert a tkaże odciąża TUZ w transporcie).
 Przedni Most
Zastosowanie przekładni kontowej  w konstrukcji przedniego mostu umożliwia osiągniecie minimalnego promienia skrętu na poziomie        mm bez użycia hamulca i nawet        mm z użyciem hamulca. A przekłada się to oczywiście na zwrotność i zwinność ciągnika co umożliwia lepsze manierowanie między budynkami przeszkodami a także pozwala zaoszczędzić czas paliwo i poprawić komfort prac polowych.
 Przekładnia
Zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę TYM to bardzo wszechstronna konstrukcja. Mechaniczna, synchronizowana z elektrohydrauliczną przekładnią nawrotną o 32 przełożeniach do przodu i 32 przełożeniach do tyłu z  jednym półbiegiem pod obciążaniem.
Umożliwia ciągnikowi osiągnięcie prędkości 40km/h co odgrywa szczególnna rolę w transporcie, ale również zminimalizować prędokość do                co pozwala zastosować ciągnik np. w warzywnictw.
Rozdzielacz Zewnętrzny
3-sekcyjny rozdzielacz zewnętrzny montowany standardowo w każdym modelu marki TYM, umożliwia nam zamontowania ładowacza czołowego lub przedniego TUZ-a bez konieczności zajmowania sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu lub ingerencji w konstrukcję ciągnik, a wyprowadzony w kabinie joystick sterujący, pozwala na łatwe sterowanie w zasięgu ręki. Rozdzielacz można również wykorzystać do rozbudowania ilość sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu w razie potrzeby.
 Ergonomia
Ergonomia ciągnika kształtuje się na bardzo wysokim poziomie. Duża przestrzenna kabina zwiększa komfort fizyczny i psychiczny operator, komfortowy fotel amortyzowany mechanicznie (opcjonalnie może być amortyzowany pneumatycznie) poprawia warunki jazdy po nierównościach. Świetnie rozmieszczony panel kontrolny umożliwia łatwą i komfortową obsługę. Znajdująca się w sztandarowym wyposażeniu klimatyzacja poprawia warunki pracy w upalne dnia a  ogrzewanie ciepłą atmosferę w zimne dni.
 Kabina
Bardzo mocno przeszklona kabina poprawia widoczność przestrzeni wokół ciągnika co zdecydowanie poprawia warunki pracy ciągnikiem. Duże przeszklone drzwi umożliwiają łatwe wchodzenie do kabiny. Uchylny szyber dach pozwala wpuścić do kabiny trochę świeżego powierza.
Systemy wspomagania kierowcy
Ciągnik ten posiadają w  wyposażeniu systemy, które ułatwią codzienną pracę ciągnikiem.
Elektrohydrauliczne załączania blokady mechanizmu różnicowego.
Automatyczne rozłącznie 4WD przy osiągnięciu maksymalnego skrętu kół.
Załączanie 4WD.
Automatyczne podniesienie maszyny przy włączeni przekładni nawrotnej na bieg wsteczny.
Automatyczne podniesienie maszyny przy osiągnięciu maksymalnego skrętu kół.
Automatyczne wyłączenie WOM perzy podniesieniu podnośnika
 Kamera Cofania
Standardowo montowana kamera cofania jest świetnym sposobem na poprawę komfortu pracy operatora który już nie ma konieczności odwracani się aby zobaczyć co dzieje się z tyły ciągnika, wystarczy że spojrzy w zamontowany w kabinie wyświetlacz
Wąż z pistoletem instalacji pneumatycznej
Dzięki zamontowanemu w kabinie wężowi z pistoletem operator maże w szybki codzienny sposób poprawić utrzymanie czystości w kabinie co przekłada się na komfort pracy a także użyć do do przedmuchania filtra powietrza silnika lub gniazd hydrauliki zewnętrznej ciągnika w razie potrzeby

Model TYM T1304. Jest ciągnik koreańskiego producenta z serii T1304/ T1204. Wyposażony jest w cztero-cylindrowy turbodoładowany silnik Common Rail DEUTZ o pojemności 3621 cm3 wspomagany intercoolerem generujący moc 127 KM. Dodatkowo posiadający filtr cząstek stałych oraz dodatek adblue dzięki czemu spełnia standardy normy emisji spalin EURO IV. Napęd przekazywany jest przez 32 biegową w pełni zsynchronizowaną przekładnię z rewersem elektrohydraulicznym wyposażoną w półbieg przełączany pod obciążeniem. Podnośnik, wyposażony w dodatkowy siłownik wspomagający obsługiwany jest elektrohydraulicznie (EHR) i posiada funkcję tłumienia drgań. Jego udźwig wynosi 5000 kg. Sterownik podnośnika posiada opcje zarządzania pracą na uwrociach oraz podczas jazdy do tyłu. Wałek WOM może pracować w trybie manualnym lub automatycznym. Załączany jest elektrohydraulicznie i dysponuje trzema prędkościami – 540/750/1000. Układ hydrauliczny wyposażony jest w 3 pary gniazd. Bogate wyposażenie standardowe – wygodny fotel operatora, klimatyzacja, radio MP3, halogeny robocze do prac polowych, kamera cofania z monitorem, pneumatyczny układ hamulcowy (jedno i dwu-obwodowy), sprężone powietrze w kabinie do przedmuchiwania filtra powietrza lub czyszczenia kabiny, gniazdo elektryczne 3 pin, zaczep przesuwny drabinkowy z belką polową (Scharmueller) czyni go idealnym ciągnikiem spełniającym wymagania polskich gospodarstw. Dodatkowo może być wyposażony w ładowacz czołowy i/lub przedni podnośnik TUZ.

Dodatkowe obciążniki przednie 32kg
Dodatkowe obciążniki tylne 216kg
Wymiana obciążników przednich na tylne
Wieszak trójpunktowy do obciążników przednich
Druga lampa ostrzegawcza (kogut)
Zaczep przesuwny Piton Fix
Przycisk załączania WOM na błotniku
Dodatkowa sekcja hydrauliki elektryczna
?