Zdjęcia Modelu
SILNIK | |
Producent | DEUTZ |
Pojemność / Liczba cylindrów | 3621 ccm / 4 |
Moc | 117 KM / 2200rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 480 Nm |
Układ wtryskowy | Common Rail |
Norma emisji spalin | TIER 4 |
System oczyszczania spalin | DOC (filtr oksydacyjny) + SCR (Ad Blue) |
Typ | Turbo Intercooler |
Filtr powietrza | Podwójny suchy |
Alternator | |
Przekładnia | |
Producent | TONG YANG MOOLSAN CO.LTD |
Sprzęgło | Wielotarczowe mokre |
Liczba biegów do przodu/do tyłu | 32/32 |
Rewers | Elektrohydrauliczny |
Biegi pełzające | Standard |
Prędkość maksymalna | 40km/h |
Prędkość minimalna | |
Załączanie przedniego napędu | Elektrohydrauliczne |
Załączanie blokady tylnego mostu | Elektrohydrauliczne |
WOM | |
Prędkości WOM | 540/540E/1000 obr/min |
Załączanie WOM | Elektrohydrauliczne |
Automatyczny tryb pracy WOM | Standard |
Układ Hydrauliczny | |
Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej | 6, sterowane mechanicznie + wolny spływ |
Wydajność pompy hydraulicznej | 76 l/min (hydraulika zewnętrzna) + 34l/min (wspomaganie) |
Ciśnienie max. układu hydraulicznego | 190 bar |
Zespół sterujący (joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz | Standard |
TUZ i Zaczepy | |
Sterowanie | EHR |
Udźwig podnośnika | 5000kg |
Rodzaj sprzęgu | Hakowe kat.II |
Zaczep | Drabinkowy z przesuwnym zaczepem transportowym automatyczny + belka polowa Producent Scharmueller |
Hamulce | |
Rodzaj | Hydrauliczne Mokre |
Pneumatyczna instalacja hamulcowa | Standard 2 i 1 obwodowa |
Kabina | |
System bezpieczeństwa | ROPS/FOPS |
Wyposażenie | Fotel komfortowy z podłokietnikiem amortyzowany pneumatycznie, klimatyzacja/ogrzewanie/wentylacja, radio MP3, wycieraczka ze spryskiwaczem przód i tył, instalacja pneumatyczna z pistoletem do przedmuchiwania, kamera cofania, regulowane lusterka teleskopowe, lampa ostrzegawcza (kogut) |
Zbiorniki / Pojemności | |
Zbiornik paliwa | 180 l |
Zbiornik Ad Blue | |
Pojemność układu chłodzenia | |
Pojemność miski olejowej | |
Pojemność skrzyni biegów | |
Pojemność przedniego mostu | |
Wymiary i Masy | |
Długość | 4300mm |
Szerokość | 2320mm |
Wysokość | 2980mm |
Rozstaw osi | 2530mm |
Minimalny prześwit | 510mm |
Promień zawracania bez hamulca(z hamulcem) | |
Masa (z seryjnymi obciążnikami) | 4800kg(5250kg) |
Ogumienie | |
Standard | 420/70 R24 x 520/70 R38 |
Opcja (szerokie) | 480/65 R24 x 600/65 R38 |
Harmonogram Przeglądów | |
Pierwszy | 50 mth |
Kolejne | Co 250 mth |
Przekładnia Zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę TYM to bardzo wszechstronna konstrukcja. Mechaniczna, synchronizowana z elektrohydrauliczną przekładnią nawrotną o 32 przełożeniach do przodu i 32 przełożeniach do tyłu z jednym półbiegiem pod obciążaniem. Umożliwia ciągnikowi osiągnięcie prędkości 40km/h co odgrywa szczególnna rolę w transporcie, ale również zminimalizować prędokość do co pozwala zastosować ciągnik np. w warzywnictw. |
Tylny TUZ Tylny podnośnik kat. II z końcówkami hakowymi i jednym siłownikiem wspomagającym o udźwigu 5000kg. Wyposażony w EHR marki BOSH, który oprócz sterowania elektrohydraulicznego umożliwia: regulację pozycyjną, regulację siłową, ustawienie maksymalnego górnego punktu, szybkości opuszczania a także możliwość włączenia amortyzacji podnośnika (co zdecywanie poprawia komfoert a tkaże odciąża TUZ w transporcie). |
Przedni Most Zastosowanie przekładni kontowej w konstrukcji przedniego mostu umożliwia osiągniecie minimalnego promienia skrętu na poziomie mm bez użycia hamulca i nawet mm z użyciem hamulca. A przekłada się to oczywiście na zwrotność i zwinność ciągnika co umożliwia lepsze manierowanie między budynkami przeszkodami a także pozwala zaoszczędzić czas paliwo i poprawić komfort prac polowych. |
Rozdzielacz Zewnętrzny 3-sekcyjny rozdzielacz zewnętrzny montowany standardowo w każdym modelu marki TYM, umożliwia nam zamontowania ładowacza czołowego lub przedniego TUZ-a bez konieczności zajmowania sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu lub ingerencji w konstrukcję ciągnik, a wyprowadzony w kabinie joystick sterujący, pozwala na łatwe sterowanie w zasięgu ręki. Rozdzielacz można również wykorzystać do rozbudowania ilość sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu w razie potrzeby. |
Ergonomia Ergonomia ciągnika kształtuje się na bardzo wysokim poziomie. Duża przestrzenna kabina zwiększa komfort fizyczny i psychiczny operator, komfortowy fotel amortyzowany mechanicznie (opcjonalnie może być amortyzowany pneumatycznie) poprawia warunki jazdy po nierównościach. Świetnie rozmieszczony panel kontrolny umożliwia łatwą i komfortową obsługę. Znajdująca się w sztandarowym wyposażeniu klimatyzacja poprawia warunki pracy w upalne dnia a ogrzewanie ciepłą atmosferę w zimne dni. |
Kabina Bardzo mocno przeszklona kabina poprawia widoczność przestrzeni wokół ciągnika co zdecydowanie poprawia warunki pracy ciągnikiem. Duże przeszklone drzwi umożliwiają łatwe wchodzenie do kabiny. Uchylny szyber dach pozwala wpuścić do kabiny trochę świeżego powierza. |
Systemy wspomagania kierowcy Ciągnik ten posiadają w wyposażeniu systemy, które ułatwią codzienną pracę ciągnikiem. Elektrohydrauliczne załączania blokady mechanizmu różnicowego. Automatyczne rozłącznie 4WD przy osiągnięciu maksymalnego skrętu kół. Załączanie 4WD. Automatyczne podniesienie maszyny przy włączeni przekładni nawrotnej na bieg wsteczny. Automatyczne podniesienie maszyny przy osiągnięciu maksymalnego skrętu kół. Automatyczne wyłączenie WOM perzy podniesieniu podnośnika |
Kamera Cofania Standardowo montowana kamera cofania jest świetnym sposobem na poprawę komfortu pracy operatora który już nie ma konieczności odwracani się aby zobaczyć co dzieje się z tyły ciągnika, wystarczy że spojrzy w zamontowany w kabinie wyświetlacz |
Wąż z pistoletem instalacji pneumatycznej Dzięki zamontowanemu w kabinie wężowi z pistoletem operator maże w szybki codzienny sposób poprawić utrzymanie czystości w kabinie co przekłada się na komfort pracy a także użyć do do przedmuchania filtra powietrza silnika lub gniazd hydrauliki zewnętrznej ciągnika w razie potrzeby |
Model TYM T1204. Jest ciągnik koreańskiego producenta z serii T1304/ T1204. Wyposażony jest w cztero-cylindrowy turbodoładowany silnik Common Rail DEUTZ o pojemności 3621 cm3 wspomagany intercoolerem generujący moc 117 KM. Dodatkowo posiadający filtr cząstek stałych oraz dodatek adblue dzięki czemu spełnia standardy normy emisji spalin EURO IV. Napęd przekazywany jest przez 32 biegową w pełni zsynchronizowaną przekładnię z rewersem elektrohydraulicznym wyposażoną w półbieg przełączany pod obciążeniem. Podnośnik, wyposażony w dodatkowy siłownik wspomagający obsługiwany jest elektrohydraulicznie (EHR) i posiada funkcję tłumienia drgań. Jego udźwig wynosi 5000 kg. Sterownik podnośnika posiada opcje zarządzania pracą na uwrociach oraz podczas jazdy do tyłu. Wałek WOM może pracować w trybie manualnym lub automatycznym. Załączany jest elektrohydraulicznie i dysponuje trzema prędkościami – 540/750/1000. Układ hydrauliczny wyposażony jest w 3 pary gniazd. Bogate wyposażenie standardowe – wygodny fotel operatora, klimatyzacja, radio MP3, halogeny robocze do prac polowych, kamera cofania z monitorem, pneumatyczny układ hamulcowy (jedno i dwu-obwodowy), sprężone powietrze w kabinie do przedmuchiwania filtra powietrza lub czyszczenia kabiny, gniazdo elektryczne 3 pin, zaczep przesuwny drabinkowy z belką polową (Scharmueller) czyni go idealnym ciągnikiem spełniającym wymagania polskich gospodarstw. Dodatkowo może być wyposażony w ładowacz czołowy i/lub przedni podnośnik TUZ.
Dodatkowe obciążniki przednie 32kg |
Dodatkowe obciążniki tylne 216kg |
Wymiana obciążników przednich na tylne |
Wieszak trójpunktowy do obciążników przednich |
Druga lampa ostrzegawcza (kogut) |
Zaczep przesuwny Piton Fix |
Przycisk załączania WOM na błotniku |
Dodatkowa sekcja hydrauliki elektryczna |