Zdjęcia Modelu
SILNIK | |
Producent | DEUTZ |
Pojemność / Liczba cylindrów | 2925 ccm / 4 |
Moc | 67 KM / 2200rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 300Nm / 1600rpm |
Układ wtryskowy | Common Rail |
Norma emisji spalin | TIER 4 |
System oczyszczania spalin | DOC (filtr oksydacyjny) |
Typ | Turbo Intercooler |
Filtr powietrza | Podwójny suchy |
Alternator | 12V 95A |
Przekładnia | |
Producent | TONG YANG MOOLSAN CO.LTD |
Sprzęgło | Jednotarczowe suche |
Liczba biegów do przodu/do tyłu | 24/24 |
Rewers | Mechaniczny |
Biegi pełzające | Standard |
Prędkość maksymalna | 35km/h |
Prędkość minimalna | |
Załączanie przedniego napędu | Mechaniczne |
Załączanie blokady tylnego mostu | Mechaniczne |
WOM | |
Prędkości WOM | 540/540Eco/1000 obr/min |
Załączanie WOM | Elektrohydrauliczne |
Automatyczny tryb pracy WOM | Standard |
Układ Hydrauliczny | |
Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej | 4, sterowane mechanicznie |
Wydajność pompy hydraulicznej | 40 l/min (hydraulika zewnętrzna) + 22l/min (wspomaganie) |
Ciśnienie max. układu hydraulicznego | 180 bar |
Zespół sterujący (joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz | Standard |
TUZ i Zaczepy | |
Sterowanie | Mechaniczne |
Udźwig podnośnika | 2400kg |
Rodzaj sprzęgu | Hakowe kat.II |
Zaczep | Drabinkowy z przesuwnym zaczepem transportowym manualnym + belka polowa Producent Scharmueller |
Hamulce | |
Rodzaj | Hydrauliczne Mokre |
Pneumatyczna instalacja hamulcowa | (OPCJA) 2 lub 1 obwodowa |
Kabina | |
System bezpieczeństwa | ROPS/FOPS |
Wyposażenie | Fotel komfortowy z podłokietnikiem amortyzowany mechanicznie, klimatyzacja/ogrzewanie/wentylacja, radio MP3, wycieraczka ze spryskiwaczem przód i tył, kamera cofania, regulowane lusterka teleskopowe, |
Zbiorniki / Pojemności | |
Zbiornik paliwa | 90 l |
Pojemność układu chłodzenia | 10 l |
Pojemność miski olejowej | 8 l |
Pojemność skrzyni biegów | 42 l |
Pojemność przedniego mostu | 14 l |
Wymiary i Masy | |
Długość | 3776 mm |
Szerokość | 1840 mm |
Wysokość | 2545 mm |
Rozstaw osi | 2150 mm |
Minimalny prześwit | 436 mm |
Promień zawracania bez hamulca(z hamulcem) | 4120 mm (3550 mm) |
Masa (z seryjnymi obciążnikami) | 2850kg(3100kg) |
Ogumienie | |
Standard | 320/70 R24 x 380/85 R30 |
Opcja (Wąskie) | 11,2 R20 x 11,2 R36 |
Harmonogram Przeglądów | |
Pierwszy | 50 mth |
Kolejne | Co 250 mth |
Przekładnia Zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę TYM to bardzo wszechstronna konstrukcja. Mechaniczna, synchronizowana z mechaniczną przekładnią nawrotną o 24 przełożeniach do przodu i 24 przełożeniach do tyłu. Umożliwia ciągnikowi osiągnięcie prędkości 35km/h co odgrywa szczególnna rolę w transporcie, ale również zminimalizować prędokość do co pozwala zastosować ciągnik np. w warzywnictwa. |
Przedni Most Zastosowanie przekładni kontowej w konstrukcji przedniego mostu umożliwia osiągniecie minimalnego promienia skrętu na poziomie 4120 mm bez użycia hamulca i nawet 3590mm z użyciem hamulca. A przekłada się to oczywiście na zwrotność i zwinność ciągnika co umożliwia lepsze manierowanie między budynkami przeszkodami a także pozwala zaoszczędzić czas paliwo i poprawić komfort prac polowych. |
Rozdzielacz Zewnętrzny
3-sekcyjny rozdzielacz zewnętrzny montowany standardowo w każdym modelu marki TYM, umożliwia nam zamontowania ładowacza czołowego lub przedniego TUZ-a bez konieczności zajmowania sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu lub ingerencji w konstrukcję ciągnik, a wyprowadzony w kabinie joystick sterujący, pozwala na łatwe sterowanie w zasięgu ręki. Rozdzielacz można również wykorzystać do rozbudowania ilość sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu w razie potrzeby. |
Wąż z pistoletem instalacji pneumatycznej Dzięki zamontowanemu w kabinie wężowi z pistoletem operator maże w szybki codzienny sposób poprawić utrzymanie czystości w kabinie co przekłada się na komfort pracy a także użyć do do przedmuchania filtra powietrza silnika lub gniazd hydrauliki zewnętrznej ciągnika w razie potrzeby (tylko przy wyposażeniu ciągnika w układ pneumatyczny) |
T754 to nowy model koreańskiego producenta, stanowiący ciekawą ofertę w segmencie ciągników o mocy pomiędzy 70 a 80 KM. Jednostka napędowa ciągnika – silnik DEUTZ o pojemności 2900 ccm (4 cylindry), spełnia restrykcyjne przepisy normy emisji spalin Tier IIIB. Silnik wyposażony jest w układ DOC – katalizator, powalający osiągnąć normę IIIb bez konieczności stosowania filtra cząstek stałych. T754 to nieskomplikowany ciągnik o mechanicznej konstrukcji. Skrzynia biegów oferuje 16 / 16 przełożenia do przodu i do tyłu (rewers mechaniczny). Instalacja hydrauliczna oferuje dwie pary zaworów dwustronnego działania z tyłu ciągnika, oraz rozdzielacz do obsługi ładowacza czołowego sterowany joystickiem. Podnośnik wyposażony w końcówki hakowe kategorii II zapewnia udźwig 2500kg. Wygodną kabinę wyposażono w radio MP3 oraz klimatyzację. Ciągnik wyposażony jest w zaczep przesuwny Scharmueller oraz opcjonalną pneumatyczną instalację hamulcową.
Dodatkowe obciążniki przednie 32kg |
Dodatkowe obciążniki tylne 200kg |
Wymiana obciążników przednich na tylne |
Wieszak trójpunktowy do obciążników przednich |
Druga lampa ostrzegawcza (kogut) |
Podwójna lampa błyskowa |
Zaczep transportowy automatyczny |
Zaczep przesuwny Piton Fix |
Fotel pneumatyczny |
Siedzenie dla pasażera |
Przycisk załączania WOM na błotniku |
Zamiana jednej mechanicznej sekcji hydrauliki na elektryczną |
Zamiana jednej mechanicznej sekcji hydrauliki na elektryczną z systemem LS |
Instalacja pneumatyczna 1-obwodowa |
Instalacja pneumatyczna 2-obwodowa |