FILM PREZENTACYJNY

SILNIK
Producent DEUTZ
Pojemność / Liczba cylindrów 2925 ccm / 4
Moc 67 KM / 2200rpm
Maksymalny moment obrotowy 300Nm / 1600rpm
Układ wtryskowy Common Rail
Norma emisji spalin TIER 4
System oczyszczania spalin DOC (filtr oksydacyjny)
Typ Turbo Intercooler
Filtr powietrza Podwójny suchy
Alternator 12V 95A
Przekładnia
Producent TONG YANG MOOLSAN CO.LTD
Sprzęgło Jednotarczowe suche
Liczba biegów do przodu/do tyłu 24/24
Rewers Mechaniczny
Biegi pełzające Standard
Prędkość maksymalna 35km/h
Prędkość minimalna
Załączanie przedniego napędu Mechaniczne
Załączanie blokady tylnego mostu Mechaniczne
WOM
Prędkości WOM 540/540Eco/1000 obr/min
Załączanie WOM Elektrohydrauliczne
Automatyczny tryb pracy WOM Standard
Układ Hydrauliczny
Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej 4, sterowane mechanicznie
Wydajność pompy hydraulicznej 40 l/min (hydraulika zewnętrzna) + 22l/min (wspomaganie)
Ciśnienie max. układu hydraulicznego 180 bar
Zespół sterujący (joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz Standard
TUZ i Zaczepy
Sterowanie Mechaniczne
Udźwig podnośnika 2400kg
Rodzaj sprzęgu Hakowe kat.II
Zaczep Drabinkowy z przesuwnym zaczepem transportowym manualnym + belka polowa Producent Scharmueller
Hamulce
Rodzaj Hydrauliczne Mokre
Pneumatyczna instalacja hamulcowa (OPCJA) 2 lub 1 obwodowa
Kabina
System bezpieczeństwa ROPS/FOPS
Wyposażenie Fotel komfortowy z podłokietnikiem amortyzowany mechanicznie, klimatyzacja/ogrzewanie/wentylacja, radio MP3, wycieraczka ze spryskiwaczem przód i tył, kamera cofania, regulowane lusterka teleskopowe,
Zbiorniki / Pojemności
Zbiornik paliwa 90 l
Pojemność układu chłodzenia 10 l
Pojemność miski olejowej 8 l
Pojemność skrzyni biegów 42 l
Pojemność przedniego mostu 14 l
Wymiary i Masy
Długość 3776 mm
Szerokość 1840 mm
Wysokość 2545 mm
Rozstaw osi 2150 mm
Minimalny prześwit 436 mm
Promień zawracania bez hamulca(z hamulcem) 4120 mm (3550 mm)
Masa (z seryjnymi obciążnikami)  2850kg(3100kg)
Ogumienie
Standard 320/70 R24 x 380/85 R30
Opcja (Wąskie) 11,2 R20 x 11,2 R36
Harmonogram Przeglądów
Pierwszy 50 mth
Kolejne Co 250 mth
Silnik
Silnik Niemieckiego producenta „DEUTZ POWER SYSTEM,  Produkcją jednostek napędowych zajmuje się od 1864r , Znajduję się w ścisłej czołówce światowych  producentów silników do maszyn rolniczych a także wielu innych. Model 4 cylindrowy o pojemności 2925ccm zastosowany w ciągnikach marki TYM to bardzo wydajne i oszczędne jednostki, które zamontowane są w modelach T754, T654.
 
Przekładnia
Zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę TYM to bardzo wszechstronna konstrukcja. Mechaniczna, synchronizowana z mechaniczną  przekładnią nawrotną o 24 przełożeniach do przodu i 24 przełożeniach do tyłu.
Umożliwia ciągnikowi osiągnięcie prędkości 35km/h co odgrywa szczególnna rolę w transporcie, ale również zminimalizować prędokość do co pozwala zastosować ciągnik np. w warzywnictwa.
Przedni Most
Zastosowanie przekładni kontowej  w konstrukcji przedniego mostu umożliwia osiągniecie minimalnego promienia skrętu na poziomie 4120 mm bez użycia hamulca i nawet        3590mm z użyciem hamulca. A przekłada się to oczywiście na zwrotność i zwinność ciągnika co umożliwia lepsze manierowanie między budynkami przeszkodami a także pozwala zaoszczędzić czas paliwo i poprawić komfort prac polowych.
Tylny TUZ
Tylny podnośnik kat. II z końcówkami hakowymi i jednym siłownikiem wspomagającym o udźwigu 2400kg. W pełni mechaniczny z pozycyjną regulacją głębokości pracy.
 
Rozdzielacz Zewnętrzny

3-sekcyjny rozdzielacz zewnętrzny montowany standardowo w każdym modelu marki TYM, umożliwia nam zamontowania ładowacza czołowego lub przedniego TUZ-a bez konieczności zajmowania sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu lub ingerencji w konstrukcję ciągnik, a wyprowadzony w kabinie joystick sterujący, pozwala na łatwe sterowanie w zasięgu ręki. Rozdzielacz można również wykorzystać do rozbudowania ilość sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu w razie potrzeby.

Ergonomia
Ergonomia ciągnika kształtuje się na bardzo wysokim poziomie. Duża przestrzenna kabina zwiększa komfort fizyczny i psychiczny operator, komfortowy fotel amortyzowany mechanicznie (opcjonalnie może być amortyzowany pneumatycznie) poprawia warunki jazdy po nierównościach. Świetnie rozmieszczony panel kontrolny umożliwia łatwą i komfortową obsługę. Znajdująca się w sztandarowym wyposażeniu klimatyzacja poprawia warunki pracy w upalne dnia a  ogrzewanie ciepłą atmosferę w zimne dni.
 
Kabina
Bardzo mocno przeszklona kabina poprawia widoczność przestrzeni wokół ciągnika co zdecydowanie poprawia warunki pracy ciągnikiem. Duże przeszklone drzwi umożliwiają łatwe wchodzenie do kabiny. Uchylny szyber dach pozwala wpuścić do kabiny trochę świeżego powierza.
 
Wąż z pistoletem instalacji pneumatycznej
Dzięki zamontowanemu w kabinie wężowi z pistoletem operator maże w szybki codzienny sposób poprawić utrzymanie czystości w kabinie co przekłada się na komfort pracy a także użyć do do przedmuchania filtra powietrza silnika lub gniazd hydrauliki zewnętrznej ciągnika w razie potrzeby (tylko przy wyposażeniu ciągnika w układ pneumatyczny)

T754 to nowy model koreańskiego producenta, stanowiący ciekawą ofertę w segmencie ciągników o mocy pomiędzy 70 a 80 KM. Jednostka napędowa ciągnika – silnik DEUTZ o pojemności 2900 ccm (4 cylindry), spełnia restrykcyjne przepisy normy emisji spalin Tier IIIB. Silnik wyposażony jest w układ DOC – katalizator, powalający osiągnąć normę IIIb bez konieczności stosowania filtra cząstek stałych. T754 to nieskomplikowany ciągnik o mechanicznej konstrukcji. Skrzynia biegów oferuje 16 / 16 przełożenia do przodu i do tyłu (rewers mechaniczny). Instalacja hydrauliczna oferuje dwie pary zaworów dwustronnego działania z tyłu ciągnika, oraz rozdzielacz do obsługi ładowacza czołowego sterowany joystickiem. Podnośnik wyposażony w końcówki hakowe kategorii II zapewnia udźwig 2500kg. Wygodną kabinę wyposażono w radio MP3 oraz klimatyzację. Ciągnik wyposażony jest w zaczep przesuwny Scharmueller oraz opcjonalną pneumatyczną instalację hamulcową.

Dodatkowe obciążniki przednie 32kg
Dodatkowe obciążniki tylne 200kg
Wymiana obciążników przednich na tylne
Wieszak trójpunktowy do obciążników przednich
Druga lampa ostrzegawcza (kogut)
Podwójna lampa błyskowa
Zaczep transportowy automatyczny
Zaczep przesuwny Piton Fix
Fotel pneumatyczny
Siedzenie dla pasażera
Przycisk załączania WOM na błotniku
Zamiana jednej mechanicznej sekcji hydrauliki na elektryczną
Zamiana jednej mechanicznej sekcji hydrauliki na elektryczną z systemem LS
Instalacja pneumatyczna 1-obwodowa
Instalacja pneumatyczna 2-obwodowa
?